Alla inlägg den 1 februari 2015

Av S! - 1 februari 2015 14:03

 

Är inne på andra veckan med denna kur:

En skvätt Ionosil

2 krm MSM (ökar med 1 krm/vecka tills man hittat sin inviduella dos)

1.5 dl Apelsinjuice

Några droppar citron/lime

Till det tar jag vitamin D och vitamin C.


Jag har alltid tyckt att jag generellt mår bra. Inga större bekymmer men de sista veckorna har jag märkt att jag är mycket mer positivt inställd till livet. Lite Hakuna Matata, inga bekymmer liksom.

Jag känner mig också piggare, gladare och nåt som jag verkligen inte hade räknat med är att både mat & sötsuget har i princip försvunnit helt. Och med ca 35 kg övervikt så kan jag allt annat än att klaga.


Livet kan alltid bli bättre!


Av S! - 1 februari 2015 12:35

Första bilden är från igår på hur min tå har sett ur sedan i tisdags. Varje dag har vi tömt blåsan på blod.

Igår provade vi nåt nytt. Vi klippte ett litet hål och lindade in tån med ett bandage som vi dränkte i Ionosil.

Och idag ser det 10 gånger bättre ut och gör betydligt mindre ont.

Tillfällighet? Kanske men jag tror inte det! 😆

 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en 30-årig man som efter ha varit 'blind' i många år har öppnat ögonen för ett bättre alternativ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du nån erfarenhet av alternativ medicin?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards