Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Kolloidalt Silver Ionosil.

Av S! - 31 januari 2015 12:26

En månad innan jul köpte jag min första flaska Ionosil. Det är ett silvervatten med små silvernanopartiklar som sägs kunna bota en uppsjö med åkommor. Jag kan inte säga att det botar allt som det påstås men jag har själv sett bra resultat av en del. 

T.ex så kom en vän hem från att ha varit utomlands i ca 4 månader. Han hade fått en parasit i magen och läkarna sa att det fanns inget att göra och dem vet inte hur lång tid det kan ta. 

Jag gav honom 1 dl ionosil med 1 dl ljummet vatten som han fick svepa och sen skulle han ta en kork ionosil några gånger i timmen.

Dagen efter mådde han "oväntat bra i magen". Man får tro vad man vill men jag tror inte att det var en tillfällighet iallafall.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S! - 10 februari 2015 09:14

En liten fundering utöver det jag brukar skriva om. Jag jobbar inom byggbranschen och använder mig av skyddsskor. De skor jag använder ska ha både spiktrampskydd i sulan och stålhetta över tårna. Men sista året har jag först trampat på en gipsskr...

Av S! - 7 februari 2015 10:55

Äntligen ett lite roligare inlägg. Sedan jag började med MSM för snart 3 veckor sedan så har jag gått ner mer än 5 kg bara på att äta mindre. Och då sötsuget i princip är helt borta så känns det lättare än vad det brukar göra vid en viktminskning. &#...

Av S! - 3 februari 2015 19:05


  Min sambo har nu varit sjukskriven i 2 år pga psykisk ohälsa. Hon går till en psykolog/Psykiater och det enda som har hänt hittills är att hon drunknar i tabletter. Psykiskt har det inte hjälpt ett jävla piss.  Saker som vi tycker är lite ko...

Av S! - 3 februari 2015 12:33


  Så där. Då är dagens drink intagen. På senare tid har ja fått höra mycket kritik och skeptiska åsikter framför allt angående Ionosil. Och eftersom MSM ofta förekommer i samma sammanhang får det sig också en törn till och från. Så jag tänkte ...

Av S! - 1 februari 2015 14:03


  Är inne på andra veckan med denna kur: En skvätt Ionosil 2 krm MSM (ökar med 1 krm/vecka tills man hittat sin inviduella dos) 1.5 dl Apelsinjuice Några droppar citron/lime Till det tar jag vitamin D och vitamin C.   Jag har alltid ...

Presentation

Jag är en 30-årig man som efter ha varit 'blind' i många år har öppnat ögonen för ett bättre alternativ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du nån erfarenhet av alternativ medicin?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards