Direktlänk till inlägg 1 februari 2015

Ionosil - Bruten tå! 1-0

Av S! - 1 februari 2015 12:35

Första bilden är från igår på hur min tå har sett ur sedan i tisdags. Varje dag har vi tömt blåsan på blod.

Igår provade vi nåt nytt. Vi klippte ett litet hål och lindade in tån med ett bandage som vi dränkte i Ionosil.

Och idag ser det 10 gånger bättre ut och gör betydligt mindre ont.

Tillfällighet? Kanske men jag tror inte det! 😆

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S! - 10 februari 2015 09:14

En liten fundering utöver det jag brukar skriva om. Jag jobbar inom byggbranschen och använder mig av skyddsskor. De skor jag använder ska ha både spiktrampskydd i sulan och stålhetta över tårna. Men sista året har jag först trampat på en gipsskr...

Av S! - 7 februari 2015 10:55

Äntligen ett lite roligare inlägg. Sedan jag började med MSM för snart 3 veckor sedan så har jag gått ner mer än 5 kg bara på att äta mindre. Och då sötsuget i princip är helt borta så känns det lättare än vad det brukar göra vid en viktminskning. &#...

Av S! - 3 februari 2015 19:05


  Min sambo har nu varit sjukskriven i 2 år pga psykisk ohälsa. Hon går till en psykolog/Psykiater och det enda som har hänt hittills är att hon drunknar i tabletter. Psykiskt har det inte hjälpt ett jävla piss.  Saker som vi tycker är lite ko...

Av S! - 3 februari 2015 12:33


  Så där. Då är dagens drink intagen. På senare tid har ja fått höra mycket kritik och skeptiska åsikter framför allt angående Ionosil. Och eftersom MSM ofta förekommer i samma sammanhang får det sig också en törn till och från. Så jag tänkte ...

Av S! - 1 februari 2015 14:03


  Är inne på andra veckan med denna kur: En skvätt Ionosil 2 krm MSM (ökar med 1 krm/vecka tills man hittat sin inviduella dos) 1.5 dl Apelsinjuice Några droppar citron/lime Till det tar jag vitamin D och vitamin C.   Jag har alltid ...

Presentation

Jag är en 30-årig man som efter ha varit 'blind' i många år har öppnat ögonen för ett bättre alternativ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du nån erfarenhet av alternativ medicin?
 Ja
 Nej
 Vad är det?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards